Valborgshelgen

image86Bjuder på Vera som förstås alltid är bedårande.

Tjolahopp.

Ja, vad ska man säga om Valborg egentligen? Det började bra hemma hos Jessica sedan var det kris innan vi skulle äta sedan åkte jag och hämtade vår dricka (fett läskigt kändes som om någon följde efter mig hela tiden!) sedan blev det bra igen. Sen började det regna och sedan blev allt bra igen! Haha, fett jobbig sammanfattning, I know.

Nej men serre, det var helchill, först var vi på gärdet och hälsade på klassfolket, sedan drog vi in till rålis men på vägen dit skedde ett litet missöde som inkluderar vodka överallt (skitskarrigt). Där träffade vi Veras ragg Philip och hans kompisar och vi drog hem till Theo på söder. Där stannade vi ganska länge, sedan åkte vi till Östermalm och stod utanför 7-eleven i typ ett år och det var helt sjukt vad alla åkte taxi där alltså. Jag menar, jag skulle inte i mina vildaste drömmar lägga min månadspeng på taxi liksom men där var det helt normalt, skitskumt. Sedan åkte vi tillbaka till Theo efter många om och men (Vera ville nämligen inte hem) men så kom vi hem till plaza de la Magda vid typ halv fyra.

Kan ju också nämna att Jessicas hard-to-catch-grej funkade, haha !
.
Helgen har varit jättebra också med Vera typ hela tiden. Har städat och kommit igång med son också. (Fast ta det inte så hårt Jessica, så jävla bra är dte inte)

Igår åkte jag och Vera till de lite finare delarna av staden och det var mysigt må jag då säga. Men nu är jag trött efter nattsvirandet.

Slut med babbel. Puss

Åh, imorse kollade jag på Sex and the City, så jävla bäst. Blir så glad och känner mig inte så ensam när man kolar. Miranda är min hjälte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback