Projektredovisning

image90Fint och varmt!

Igår var det projektredovisning i skolan. Jag kan bara säga att jag var helt jävla föstummad över hur alla var så bra. Här har jag gått runt och inte tyckt om vår korridor ett bra tag, tänk om jag hade vetat att dte fanns så duktiga människor innan? Det fattar jag liksom inte förrän typ någon vecka innan vi slutar. Det var då själva fan också!

Jag var barnvakt igår igen. Gick inte så jäkla bra, ungen gallskrek och grät och grejer, men hon är faktiskt i trotsåldern! Sen fick jag min lön ockås - fett chill!
 
Nu ska jag ridelirida i stekande värme. Najs.
Puss, juste klassresa imorrn har helt glömt bort det!

Kommentarer
Postat av: S

Fin blogg du har!!! Bakgrunden är supersnygg ju

Postat av: Nora

Ja, jag är också förvånad, inte visste jag att de fanns sådana talanger! Det var jätte mycket som var jätte bra. Man blir så glad av det helt enklt!

2008-05-29 @ 18:07:01
Postat av: josefine

ja ellerhur! att man inte har vetat om allas talanger förrän två veckor innan avslutningen, jävligt pissigt. men bra var det! allt!

2008-05-29 @ 20:14:39
Postat av: Jessica

Najsigt värre alltså! och en trevlig klassresa på det, minus sista dagen då:P
aja, tack min ängel! Pussar!

2008-06-02 @ 17:32:10
URL: http://karrtorp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback