Fotosession!

image89Bjuder på den här vackra bilden som togs typ förra söndagen när jag, Vera och Jessica var på Fjällgatan!

Idag har jag bara sprungit runt på stan och frågat folk om jag, Vera och Alice får foto folks händer, fötter och öron och sånt. Faktiskt hur chill som helst, slutade astidigt! Min hjärna är dock helt jäkla utmattad och jag vet inte ens varför. Sov typ jättemycket och grejer.

Igår var jag barnvakt igen och det gick faktiskt väldigt bra även om man är helt död i slutet. Det drar fett med energi må man då säga.

Och imorgon är det fredag. Älskar fredagar. Så hoppfulla på något sätt. Även om jag är lite orolig för att Jessica inte får stanna hemma och Vera ska träffa någon.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback