Feminin, jag?!

Idag när jag gick till stallet kom en man gåendes mot mig. När vi möts så börjar han prata om hur fint det var att jag gick så feminint, att jag liksom trippade fram med päsen över armen. Haha, tänkte jag, det är inte varje dag man får höra att man går feminint. Sedan pratar han på om att män ska vara män och kvinnor kvinnor. "Ni är så bra som ni är, ni behöver inte vara manliga för att vara någon!". Det hela var faktiskt lite sjukt, jag trodde typ att han försökte värva mig till någon konservtaiv förening eller varför inte sekt. Sedan sa han bara "Ha en bra dag", och så gick han. Då kände jag ändå, fan vilken trevlig typ! Mer sånt! Spontana samtal alltså!

Iofs så hände en liknande grej när jag skulle hem från stallet förra veckan. Då kom en man fram och började prata engelska, det var bara att svara (kan ju säga att jag klarade det galant!), det visade sig att han var Indier och hade bott här i fem år. Han frågade också om jag var ledig ikväll men då sa jag att nej, det är jag minsann inte. 
Det får mig att tänka på en gång förra sommaren när en man cyklade mot mig och stannade. Han pratade också engelska och frågade om jag var ledig och vad jag jobbade med osv.

Haha, shit, vuxna män stöter (okej, det kanske de inte gjorde men men) mer på mig än vad killar i min egen ålder gör. CRAZY!


Idag har det ändå varit en chillig dag även om vi har haft två fucking prov (!), hade typ inte pluggat så värst mycket även om Jessica kom hem till mig igår kväll för att just plugga. (Gissa vad vi gjorde istället, jag säger bara att det börjar på sex...) Jag får väl ändå säga att det gick bra! Eller det lär ju visa sig...

skeppohoj kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback