Downsides of life, igen

Nej hörrni. Ibland vill man inte ens gå upp på mornarna och så är det verkligen nu. Eller, det förstås jag vill komma till skolan för då tänker man iaf på något annat än all skit. Dett hela är egentligen ganska lustigt, hur en liten grej gör att alla ens problem bara rörs upp något otroligt.

Det hjälper inte att vi har sjukt mycket i skolan heller. Alltså vad tänker lärarna med egentligen? Jag har två prov på torsdag som jag inte ens orkar nosa på. SKITSKIT!

Jag kan heller inte undgå att tänka på om gudarna uppe i himlen har bestämt sig för att vara extra hårda mot mig eller om mitt liv är en enda stor komplott som visas för alla normala människor

Allt jag vill är att gräva ner mig under mitt täcke och kolla på Sex and the City.

So long

Kommentarer
Postat av: samiu

skriv mer blogg så att jag kan underhålla vissa trista dator lektioner tjii

2008-05-07 @ 15:25:52
Postat av: Nora

Nej Magda, nu måste vi rycka upp oss. Det här går inte. Solen skiner, klimatet blir varmare och dygnen ljusare, nu ska du vara glad! Men se på Sex and the city om du mår bra av det, för om du har noll engergi och lust så kan du i överhuvudtaget inte gå till skolan. Så bättre med lite mindre pluggande men ett bättre humör! :D:D

2008-05-07 @ 18:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback