Crazy shit on the map!

image88 Jag erkänner, jag kan inte sluta. Fast det klart varför i hela fridens namn skulle jag?

Okej, jag lovar, jag ska sluta med de engelska rubrikerna. Någon gång.

Det jag tänkte komma till att det är så jäkla sjukt med att ha främlingar låtandes utanför dörren. Det är nämligen så att vi idag började bygga ut vårt hus, eller ja inte vi men jobbgubbar. När jag skulle hem på lunchen för att hämta de glömda gympakläderna så var det liksom människor i mitt hus. HELLO?! Ifall jag skulle behövt säga vem jag var skulle Arvid klivit in och sagt att han bodde här. Men det var ingen som brydde sig om att en främmande tjej går in i ett hus. De sket typ i det. När jag kom satt de till och med i mitt kök! Nu börjar det väl ändå gå lite långt? Dessutom stank det rök. BLÄ!!! There are cooler ways to die, liksom.

Då var iaf Jessica och Fabbe med (som tur var, hade förmodligen dött annars!) så Jessica lättade upp stämningen. Ja, vi skulle hem till mig och plugga. Gissa hur det gick, vi hamnade av en konstig anledning (även känd som beroende) framför Sex and the City istället.

Hmpf. Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varför skulle Arvid ha sagt att ¨han bodde hemma hoss dig?

2008-05-08 @ 22:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback