Upp till kamp!

Nej, jag syftar inte på tv-serien som iofs var jäkligt bra utan jag syftar på demonstrationsdagen 1 Maj. Jag vill jättegärna demonstrera men har ingen aning om för vad. Dock att det ska vara för snarare än emot. Jag försökte googla demonstartion men det kom inte upp något intressant så hur ska man då göra? Jag menar man vill ju inte heller gå upp för tidigt eftersom man förhoppningsvis varit ute sent dagen innan. Men shit, det är fan valborg imorgon. Fett roligt men ändå fett jobbigt. Hoppas att det inte blir någon jävla hets och att detta året blir lyckat till skillnad från föregående år. SKÄMTA! Vi har ju ändå alltid haft roligt även om det inte riktigt har gått som vi har planerat, Linnea och Vera fattar.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Nora

Ja, jag vår ju ockdå jäkligt sugen på demostration men det ända jag kunde hitta var extrem vänster och extrem kommunist. Av min uppfattning och det kändes inte riktigt som det jag var sugen på. Varför inte typ "kina ut ur tibet" eller liknande. Det skulle varit skoj!

2008-05-05 @ 20:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback