My future: Barnmorska

SCARY!

Seriöst jag överväger yrket. Och det är ENDAST efter att ha sett Barnmorskorna som går på onsdagskvällarna på ettan. Gråter hela programmet i sträck, som med Spårlöst på fyran. Tårarna bara sprutar när jag ser de små liven pressas ut, dock börjar jag överväga att inte föda några barn. Det verkar göra så sjukt jävla asont och jag vill ju typ ha fyra ungar. Hur fan ska jag palla det?

Idag var en jävel asotrevlig mot mig i Farsta Strand. Jag frågade henne om hon hade glömt sin sjal eftersom det låg en där hon stått. Först ignorerar hon mig två gånger (!), sedan blir hon typ arg och ba' "Nej det har jag verkligen inte! Jag har väl för fan ingen sjal!".
URSÄKTA DÅ JÄVLA SURTANT!
Sedan såg jag att hon verkade lite psykiskt störd så det kan ju varit däför men ändå!!!!!

Har inte pluggat ett skit till NO-förhöret imorgon. SKIT!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Nora

Appropå barnmorska och föda barn har jag precis läst ut "Bakom stängda dörrar". Är en sann historia som handlar om en flicka som blir sexuellt utnyjad av sin pappa och föder två bran med honom. Har du lästen? Så jäkla bra men otroligt hemsk och obehaglig. Stunder vill man bara stänga igen men samtidigt måste man få reda på hur det går. Den berör verkligen.

2008-05-05 @ 20:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback