Mina flickor

Först var vi hos Vera och dansade loss typ och hade Disco Fever. Sedan begav vi oss till Tanto som nämnt och det var fan aschill, vi kände typ bara några så det var liksom bara att bjuda in sig själv!
Sen tog det typ en timme att komma hem men jag fick sälle hela vägen (kom hem typ kvart över tre fett segt!) så det var det la värt. Det fanns minsann några roliga människor där även om vissa var totally crazy!
Det var en som sa att han var grek och tvingade mig att prata engelska och det är ju inte sånt man känner sig sådär asbekväm i här i Sverige (inte utomlands för den delen heller men men) och senare fick jag veta att han visst var svensk - jävla lurendrejare.

Idag har jag städat typ hela dagen men jag tycker sånt är roligt så det är chill men nu fick jag en släng av depression igen. Blä.

Jag är dock mycket glad över Vera ! :D <3333333333333333

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback