Freitag

vi VI!


Igår så var jag och Vera på stan för tredje gången i rad på en fredag. Först var Linnea med också men hon var tvungen att åka hem fett tidigt - fett synd. Vi var iaf kvar och åt glass på Montis - fett gott. Och det var så härligt väder så man bara ville hoppa och skratta. Det kändes som om hela Stockholm vaknade till liv och alla var glada och trevliga och vårkänslorna spritte i kroppen. Vera hittade en balklänning som är riktigt het och jag köpte ett hårband och ett par byxor.

Sedan drog vi hem till Vera och åt tacos och sedan drog vi på 27 dresses med Jasse och hennes kompis Nicke. Den var fan rolig så den kan jag tipsa om. Det är ju ingen högintelektuell film men vad i helskotta såna är ju skitbra ändå! Även om man vet hur det kommer sluta redan i första scenen.

Jag måste typ dammsuga hela jävla hemmet nu och börja läsa so-grejer men sedan blir det lite roligare eftersom jag ska träffa Vera på stan och ikväll ska alla fyra dra till Tanto.

Nej better get goin'.

Love to y'all!

Kommentarer
Postat av: Jessica

NAJZZZ, helt rätt stavning också på okända språk;D
pussar!

2008-04-26 @ 16:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback