Ett blått & gult flygplan, en smutsig mobil och Gosskören

Så kan man sammanfatta gårdagskvällen och idag. Igår red jag Mr Kiwi, det gick asbra och Sarah var till och med nöjd!? På hemvägen stannade vi och handlade på Hemköp, I love Hemköp i Skarpnäck, det är så trevligt där liksom. Idag så har det varit aschill i skolan och på franskan kollade vi på film för första gången på tre år. Några trodde att Henrik drev med oss och typ bara : Jag ställer fram en tv så att de tror att vi ska kolla på film. Haha, som tur var var det inte så, vi kollade faktiskt på film. Ikväll ska jag till kyrkan (Yes! Någon som vill byta lycka med mig?) eftersom man kan gå ikväll istället för på gudstjänst och det är ju mer soft att spela spel än sjunga psalmer. Så jag ska dra dit med Filip, Sara, Alexandra och Kalle, tror jag. Men nu säger Alex att det håller på till 11?! Hallå? ORKA! Jag ska iaf inte stanna så länge, jag måste ju sussa för fan. 
Imorgon ser ut att bli en roligare kväll iaf. Jessica ska sova över och vi ska ha askul!

PUSS! 


Kommentarer
Postat av: Mästaren och Margarinet

Alors, tu parles francais? Tu dois voir: "Paris, je t'aime", c'est un film magnifique qu'on peut voir plusieurs fois.

Viens chez moi, mon blogg est en suédois!

Postat av: evans

Tack för tacostipset! Hmmm, jag sitter och översätter kommentaren ovanför här... Så, nu fattar jag :-)

2007-04-20 @ 19:25:28
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback